37 myggbett!

Jag har 37 myggbett! Hur fasiken går det till?!

Jag var på Jennis landställe i helgen, därav myggbetten. Helgen var mycket trevlig med solande, kortspel och en kräftskiva som nådde sin alkoholtopp redan klockan åtta. Det var otroligt, jag hade knappt ens kommit igång...Käre värld! Det enda som störde den trevliga helgen var ett fylle-psykbryt, performed by me och självklart alla dessa myggor. Faktumet att jag helt plötsligt låg i en säng som inte var tilldelad mig och inte ensam, var också ganska förvirrande. Jag gör inte så that's not my cup of tea!

//Helen


Kommentarer
Postat av: Tomasella

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-04-09 @ 14:20:34
URL: http://tomasella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0