Äntligen hemma, det är visst nån som är tillbaka

Nepp. Jag syftar inte på programmet. Det är jag som äntligen är hemma! Wie!
   Jag måste dock säga att det finns både för-och nackdelar.

+ Jag får äntligen träffa alla jag saknat (igår träffade jag Mr.A, Arvid och Malin och ikväll blir det tjejerna.)
    Jag behöver inte längre känna skräck inför tanken på att äta.(magsjuk)  
    Jag behöver inte använda engelska, självproducerad tyska eller teckenspråk för att göra mig förstådd.
    Tangentborden här i Sverige gör det aningen lättare att göra sig förstådd fullt ut. (se föregående inlägg)     

- Magda befinner sig i Amsterdam och kommer inte hem fören på söndag.
  Nu när jag inte längre behöver känna skräck inför tanken på att äta kommer jag bli knubbig.
  Jobbet börjar på måndag
  Lite sämre väder här än i resternade europa...Men vad är väl ca25-30°C och sol jämfört med det här?

Utöver sagda magsjuka måste jag säga att jag älskar europa. Eller ja. Väl valda delar. Mina favoriter är i allfall: Serbien, Ungern och Tjeckien. Trevliga länder=) 
  En liten fråga bara. Hur komer det sig att dem blev så snygga av sig? Jag aldrig kännt mig så ful som den dagen jag spenderade i Serbien. Nästan alla var jättesnygga!

Om ni ursäktar. Nu ska jag gå och mysa lite med Mr.A...

//Helen
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Ivana

Ja, vad ska man säga... ;)

2007-08-04 @ 21:30:44
URL: http://ivanas.blogg.se
Postat av: Helen

Jaa du...bra fråga. Alla bra gener i hela världen tycks ha koncentrerats till ett ställe...eller, ja. Nästan alla...

2007-08-05 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0