Bröst

Hur kommer vi alltid in på det ämnet? Fråga inte mig men det är ju faktiskt väldigt intressant.
  Det är inte så att vi sitter som ett gäng hormonstinna pojkar och dreglar medan vi pratar om det. Vi mer disskuterar själva fenomenet.
  Såsom dagens disskussion(var det rätt? Lär mig aldrig hur det ordet stavas!) Carolina Gynnings bröst. Hon har ju som antagligen hela världen snart vet tagit ut hennes sillisar.  Men enligt Olivia har hon ändå jättestora bröst. Borde de inte bli konstiga och hängiga efter ett man tänjt ut huden i flera år och om hon nu hade stora bröst, varför operarde hon sig överhuvudtaget? Mycket intressant. Måste ta reda på hur hennes(Gynnings) bröst såg ut före och efter borttagandet av flera kilo plast.


  Kan det verkligen stämma? Är det verkligen hon? De är ju ändå stor.....De kanske inte har lagt sig till rätta ännu? Måste fundera vidare på detta. Mycket intressant.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

För det första: Diskutera - Diskussion
För det andra: Ja, det är hon! Fatta att hon har tagit ut allt det där hon håller i händerna utan att det märks!

2007-08-28 @ 19:25:25
URL: http://olivblomman.blogg.se
Postat av: Helen

Nu ska jag plugga på det onda ordet som jag just nu inte skriver ner för att jag inte kommer ihåg hur det stavas ännu=)

2007-08-29 @ 07:45:20
Postat av: Helen

Nu ska jag plugga på det onda ordet som jag just nu inte skriver ner för att jag inte kommer ihåg hur det stavas ännu=)

2007-08-29 @ 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0