Hur svårt kan det vara?

Uppenbarligen hur svårt som helst. Jag kommer aldrig komma hemifrån och det är bara att inse. Antingen är det för dyrt eller så är det...för dyrt eller så ligger det en och en halv timme från mitt jobb och måste jag vara på jobbet halv nio är det nästintill störtomöjligt för mig. Sömn nån?

Får prata med min kära kusin om han kanske kan fixa nåt åt mig i fittja. Han känner tydligen nån som jobbar på något kontor där som skulle kunna vara till hjälp. Att jag inte tänkt på det förut!

// Helen

Kommentarer
Postat av: Ingehelena

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-01-22 @ 08:16:45
URL: http://ingehelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0