Jag, ett neggo?

De senaste dagarna har jag hört från ett antal personer att jag är så negativ/ att jag har en negativ inställning till livet eller att jag borde vara lite glad. 
   Har ännu inte bestämt mig för om jag ska bli extremt stött och hävda att jag nästan  alltid är glad och att jag faktiskt ser väldigt positivt på min omvärld och att jag inte alls är förbittrad eller om jag ska vara ärlig och erkänna att jag är en total bitterfitta. Det måste nog bli det senare. En Positiv sak är i alla fall att jag inte är någon bitterfitta in denial, så jag kan börja jobba på en positivare attityd. .....men hallå...är jag verkligen ett sådant neggo?

Pok// Helen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller inte med dem isf, du är lysande positiv (: Oftast..

2007-09-01 @ 02:47:44
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se
Postat av: Helen

Tack så mycket, vad söt du är!

2007-09-01 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0