Min ständiga följeslagare, mitt jobb

Nu ska jag snart åka till jobbet. Jag vill att du noterar att klockan nu är 06:55.
    Det kanske inte är så farligt att gå upp tidigt på morgonen om det inte vore så att jag just spenderat en hel natt tillsammans med mina kunder och min chef.
    Jag har alltså drömt om mitt jobb. Så fort jag somnade drömde jag att jag satt i kassan. När jag har vaknade under natten har jag seriöst trott att kunderna står i mitt rum och kräver assistans av något slag. Jag har också drömt att min käre chef (som jag inte alls är livrädd för!) har stått någonstans i rummet och sagt "Helen, du får ta den här kunden också, vi stänger efter det. OK?"
   Det finns så många saker att fråga sig när man har en kund mitt i ens rum, mitt i natten. Var fick han varorna ifrån, var ska jag lägga pengarna, var fan är växeln och hur reagerar egentligen chefen, vi kallar honom M på att Mr.A ligger i bara kalsonger och snarkar mellan mig och kunden?

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0