Okej nu tar vi det lugnt!

Hur dum är jag egentligen? Igår lovprisade jag hösten och idag är jag inte riktigt lika positivt inställd. På något sätt förväntade jag mig att hösten för en gångs skull skulle komma smygande lite försiktigt (sådär som den aldrig gör)  så att man har tid att vänja sig lite långsamt (sådär som man aldrig har). Men nu har det alltså hännt igen, hösten har bokstavligt talat tagit sthlm med storm! Ojoj. Vad ska man ta på sig för att inte frysa ihjäl idag? Ser vinterjacka och ballerinaskor dumt ut ihop kanske? Hmm.

Jag älskar att vara ledig idag har jag bara tittat på TV. (Narnia, Häxan och lejonet gick på TV1000) och kramats med Mr. A som av okänd annledning sjukanmälde sig idag. Snart ska jag ut i höststormen för att ta en fika med tjejerna och ajg behöver inte titta på klockan hela tiden för att inte komma försent till jobbet. Jag kan bara njuta av sällskapet och en kopp te/varm choklad!

Wie!


Puss// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0