Pluslista- Hösten

Älskar man inte bara hösten? Det är kallt, mörkt och det regnar och blåser. Det är som upplagt för mys!
Oturligt nog vet jag att jag om sisådär en vecka kommer ha hunnit tröttna och istället känna nattsvart hat. 
Alltså måste jag nu gör en pluslista för hösten som jag kan blicka tillbaka på när det behövs. 

PLUS   
♥ Jag fyller ju år!
♥ Det är legitimt att sitta hemma en hel dag och dricka varm o'boy
♥ Det kommer att regna en massa så jag får använda mitt supercoola paraply!
♥ Man får köpa en helt ny garderob(i år kommer jag ju kanske tillochmed ha råd med det. Längtar efter att köpa ny mössa!)
♥ Den här hösten kommer jag kunna njuta av bra höstmusik i min Ipod Nano som ska införskaffas vid nästa lön!
♥ Man kan sparka i lövhögar
♥ Innan alla lövhögar bildas är alla träden röda och fina
♥ När man kommer in ifrån regnet så krullar bebishåret ihop sig på ett väldigt humoristiskt sätt. Kan knappt bärga mig för att få så Olivias=)


Kommer inte på så mycket mer nu men stay put. Inom kort kommer antagligen som sagt var minuslistan med hösten.

Puss//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men haha... Kul att det där irriterande fenomenet kan glädja någon. Fast jag brukar ju i och för sig försöka skratta åt eländet själv...

2007-08-27 @ 23:06:54
URL: http://olivblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0