Genomskinliga plastbestick

Igår var jag ute, de som känner mig det minsta förstår säkert att jag var på Harrys och att jag var där med söta lilla Malin och söta lilla Anna. Hade fantastiskt trevligt. Det var ett cover band där som bara spelade Ebba Grön, Imperiet och Thåström(solo). Vilken nostalgi! Helt plötsligt var jag typ tretton igen och det enda som saknades var Magda vid min sida. Fantastiskt.

När jag sen var på hemväg hade jag lyckats bygga upp en nästintill djurisk hunger och hoppade alltså in på sleven  i GUllmarsplan och köpte sjukt mycket gorgonzola pasta. Tävlingsinriktad som jag är bestämde jag mig för att utmana mig själv och inte ens öppna kartongen fören jag kommit hem. Det funkade bra. Men när jag satt där i min säng med pastan i knät insåg jag att jag inte kunde hitta gaffeln, seven eleven har nämligen genomskinliga plastbestick. Detta hände ett antal gånger under tiden jag avnjöt pastan och jag kan inte annat än undra om deven eleven är så pass onda att de har de genomskinliga plastbesticken bara för att jävlas med stackars fyllehungriga människor?


//Helen 

Kommentarer
Postat av: Lauritseira

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2008-10-14 @ 10:05:13
URL: http://lauritseira.20six.nl
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg :P

2008-10-14 @ 10:14:37
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0