*icke-namngivet-mobiltelefonföretag*

Det *icke-namngivna-mobiltelefonföretaget* har nu visat sig vara de perverterade skithögarna jag alltid trott att de varit och därför aldrig medvetet skaffat ett abonemang hos dem. Däremot har jag gjort det omedvetet. "informationslistan" visade sig vara ett bindande kontrakt på att jag ville beställa ett abonemang och det konstiga brevet jag fick hem någon vecka efter som den käre Mr.A viftade bort och sa att det inte var viktigt visade sig vara min enda chans att ångra mitt beslut. Alltså ska jag framöver betala 99SeK i månaden för ett abonemang, jag inte använder och inte ens fått ett sim-kort ifrån. Jag hatar *icke-namngivet-mobiltelefonbolag* och jag hoppas den lilla snorungen som i smyg sålde ett abonemang till mig när jag rusade genom staden köpte knark för provisionen och dog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0