Ljusstöpning

Först: Hata *icke-namngivet-mobiltelfonföretag*.
   En dag för typ två månader sen när jag var ute på stan och spatserade kom nån typ från *icke-namngett-mobiltelefonföretag* fram till mig och frågade om jag ville ha ett abonemang. Jag gjorde klart att det ville jag inte svara på just nu men de kunde ju få skicka info.
  Jag skrev upp mig på vad han kallade en informationslista. För några dagar sen fick jag en faktura på 277:- från *icke-namngett-mobiltelefonföretag*. Jag har till och med fått ett abonnentnummer men inget SIM-kort. (!)
  Jag måste alltså ringa och säga upp skiten. arrgh!

 Nu: Ljusstöpning
Jag, mamma och systeryster stöper ljus. Det är trevligt men frågan är hur länge till? Det har redan tagit en timme och det hänger bara tunna ljusstickor och dinglar. Dessutom är de krokiga...jaja. Det blir nog bra....

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0