Nu är det andra bullar som gäller

Jag har låtit mig fördummas för länge.
   Nu måste det ske en förändring. Jag måste utvecklas och lära mig nya saker och framför allt. Hitta en utbildning som verkligen intresserar mig och sedan se till att komma in på den.
  
  Jag har alltid haft väldigt höga ambitioner- i teori. Jag har nämligen aldrig riktigt kämpat för mina ambitioner, jag har alltid övertalat mig själv om att allt kommer att lösa sig. Det har jag gjort av den enkla annledningen att jag varit för lat för något annat.
  Efter vad som känns som hundra år i en matbutik på östermalm har jag äntligen kommit till insikt- allt kommer inte lösa sig av sig självt. Jag måste ta tag i det här och jag måste sporra mig. Ingen annnan kommer skaffa mig ett bra jobb. Det måste jag göra.
  Jag har därför bestämt mig för att till en början försöka förbättra mina utsikter att över huvud taget komma in på någon utbildning, för om sanningen ska fram hade jag inte riktigt de slutbetyg jag hoppades på att få. Fastän jag inte fick några IGn har jag alltså beslutat att läsa upp tre ämnen. Jag hade också tänkt skriva högskoleprovet för första gången och jag känner mig extremt skrämd av det- men det skall göras!

Helen

Kommentarer
Postat av: Weceedee

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-10-05 @ 13:15:40
URL: http://www.weceedee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0