Ohelgig helg

Igår satt vi och hängde hemma hos Cribba, visst det är mysigt men det kan man göra när som helst.
Jag har precis vaknat (11.46) och jag börjar jobba 16.00. Slutsatsen utifrån det är att jag inte kommer hinna/orka göra något speciellt helgigt innan jobbet och inte heller efter jobbet då jag slutar 21.30. Kanske åka hem och dega hos Mr.A, vilket jag ju gör fyra av fem veckodagar.
Imorgon ska jag typ baka pepparkakor och alla som någonsin gjort det vet ju att man är nöjd med julkänslan man fick när man fyllde första plåten. De kommande fem plåtarna är bara jobbiga. 

Man måste ju känna att man haft en riktig helg innan jobbveckan börjar annars blir man tossig!

//Helen


Kommentarer
Postat av: malin

harrys harrys!!!!!!!

du ska med till harrys darling!!!!

2007-12-08 @ 13:59:05
Postat av: Henrymaia

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2010-05-07 @ 07:15:47
URL: http://henrymaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0