För lite pengar för mycket tid...

När mitt liv ser ut så blir jag fort pank.
 Det finns något inom mig som bara måste få spendera pengarna  jag knappt har på helt onödiga saker. Nu har jag typ 200 kronor kvar till mat! Iof åker jag snart men kul att bara äta makaroner och ketchup i en vecka!
  Stackars, stackars mig.

Dessutom är jag en elak människa. Fast det är liksom inte meningen(återigen synd om mig?). Men du har sagt att du inte blir ledsen så nu får du skylla dig själv.



I cheated myself
like I knew I would
I told you, I was troubled
you know that i'm no good





Kommentarer
Postat av: Lovejuvent

Your website is extremely interesting

2008-01-03 @ 02:02:30
URL: http://lovejuvent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0