Mot österland!

Gud vad längesen jag skrev! En hel vecka! Det är ju galet!. Det kan ju dock bero på att jag enbart varit helt själv under stunder då jag gått på toaletten(och inte ens då ibland) och när jag varit påväg någonstans. Vilket med andra ord inte lämnar särskillt mycket tid för bloggande. 
 Eftersom jag varit för upptagen för at blogga kan man ju tycka att jag har haft en massa roligt för mig och visst, det har jag faktiskt.

Saker jag pysslat med(Utdrag ur almanacka):  Om intresse mot all förmodan skulle finnas^^
Dag 1
: Shoppa. Utgång med Karin, systeryster♥ &Andreas. Sova hos Mr. A
Dag 2: Träffa Mr. A. Pizza hos systeryster & Andreas. Sova hos Mr. A
Dag 3: Vinka av systeryster & Andreas. Träffa Malin♥(shoppa). Sova hos Mr. A
Dag 4: Shoppa skor. Spela spel (New York chase) hos Niklas, med Mr. A & grabbsen. Sova hos Mr. A
Dag 5: Handla mat. Ölkväll hos Arvid, med Mr.A, grabbsen & Malin. Sova hos Mr. A
Dag 6: Shoppa. "Middagsbjudning" hos Mr. A med Adde & Cribba (Vi är nog bäst på att laga mat. Bilder påväg.)
Dag 7: Shoppa. Fika m. Olivia & Maria. Middag på No.8 m. Mr. A, grabbsen & Malin. Utgång med det sistnämnda sällskapet. Sova hos Mr. A

Som ni ser har jag shoppat väldigt mycket. tur att jag fick 7.230 sek i lön så att jag hade råd!
( Brukar vanligtvis tjäna mindre, betydligt mindre)




Saker jag ska pyssla med, inom en snar framtid:

Idag: Tvätta kläder. Städa. Packa. Middag hos Mr. A. Sova hos Mr. A
Imorgon: åker jag till älskade Turkiet.
 Först landar jag i en av de mest spännande städerna på jorden, Istanbul:

                            
Istanbul vy                          Istanbul fr. vattnet             En bild från Grand bazaar♥


Sorgligt nog kommer jag antagligen bara stanna där i några timmar. Sedan far jag vidare på en tolv timmar lång bussresa med min turkisk-talande kusin. Tolv timmars pinsam tystnad, kan ni tänka er något trevligare?
   Efter de underbara tolv timmarna kommer vi fram till älskade Gerze!

         
Varför finns det bara dåliga bilder på  Gerze? Hela charmen går ju förlorad ju!

Anyway, här ska jag spendera de närmsta två veckorna. Sen ska jag åka bil hem från Turkiet. det kommer ta allra minst fyra dagar och jag kommer se massamassa saker. Wie!


Puss// Helen

Kommentarer
Postat av: Ravnrebekka

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-26 @ 10:21:01
URL: http://ravnrebekka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0