Stress

Att göra idag:
Tvätta den sista tvätten

Torka den sista tvätten
(Torktummlare rules!)

Städa köket
(Lättare sagt än gjort, fy vilken gris jag är!)

Städa vardagsrummet
(Samma som ovan gäller här)

Ställa i diskmaskinen (Samma här också, blä!)

Tömma alla papperskorger (Snuskigt att låta allt stå i tre veckor!)

Ta bort mattan från ballkongen
(Skulle helt klart ha ruttnat om jag lämnade den)

Packa (Är allt med? Kommer jag verkligen behöva detta? osv. Bah!)

Lunch (nån?)

Vattna alla blommor (Måste gottgöra dem för de senaste två veckorna)

Rensa ut kylskåpet (behövs det verkligen? Allt kommer ju iaf krypa ut självmant om man lämnar det tillräckligt länge!)

Slå av oljepannan  (Kan man göra det innan man duschar? Jag vill inte få köldchock så jag tar inte den risken, gör det sen

Väga resväskan (17.3?! Fick jag inte bara ha 15?...puh! Det är 20. Räddad!)

Ta en dusch (Vad är det som luktar egentligen? hrm...hoppsan...)

Åka hem till Mr. A (Med resväska, handväska och en matkasse, o ve!)

Laga och äta middag

SÖMN!


Det måste vara något jag glömt....Fan!

Ta ut återvinningsgrejerna


Just because you're paranoid, it dosen't mean that they're not after you! // Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0