En svår & jobbig grej

Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta "kärlek" där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå

Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig
Jag räcker inte fram
Men, Du har så svårt att vara ensam
så Du går till "lilla mig"
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej


Uttrdrag ur låttexten "En svår och jobbig grej" av Lars winnerbäck



För ett tag sen var det inte såhär.
För ett tag sen var det du som hela tiden ville ses. Nu har du istället signat upp dig på ointresse.nu
Det är väldigt störigt. För först var jag inte jätteintresserad. Visst jag tyckte om att vara med dig dig men sen snärjde du liksom in mig och nu när du har mig i ditt nät så...jaa, blir du sådär...

// Helen

Kommentarer
Postat av: Ivana

Låter inte allt för kul :( Hur är allt annars då? Puss / Ivana

2007-06-12 @ 14:15:31
URL: http://ivanas.blogg.se
Postat av: Olivia

Åh, alla dessa Winnerbäck-texter som alltid har en förmåga att träffa en rakt i hjärtat...

2007-06-12 @ 15:48:23
URL: http://olivblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0