En upptagen kvinna

Fast bara i min hjärna.
  Inatt drömde jag om varenda pojkspoling jag någonsin haft ett förhållande med, haft en flört med eller ens varit kär i i hemlighet. Observera att drömmen inte var av sexuell natur....faktiskt!
  Alla bara var där och spelade varsin roll i intrigen som för övrigt utspelade sig i en jättestor skog...Nog pratat om själva drömmen och vidare till vad den representerar: Den totala avsknaden på alla liknande aktiviteter. 
  
Man kan ju tycka att jag fått min beskärda del av s.k. romantik efter det plumpa avslutet med Mr.Parker. Som förresten fortfarande är den totala idiotins okrönte kung.
   Men nejdå, jag är än en gång lika rastlöst. När  Magda sa "men Helen det finns ju andra roliga saker man kan göra" Blev jag matt. Självklart finns det andra roliga saker man kan göra men inget som ger en sådan kick som en romans eller inbillad kärlek.
   Jag har alltså kommit fram till att jag är beroende, det finns (nästan) alltid en man i mitt bakhuvud (och när det inte gör det inträffar mitt nuvarande tillstånd: rastlös.)  Det värsta är att dessa allt som oftast visar sig ha IQ kålrot eller en flickvän i kulisserna.

//Helen


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, du skriver så bra! Jag blir helt fängslad av varje inlägg. Puss <3

2007-06-20 @ 21:24:37
URL: http://olivblomman.blogg.se
Postat av: Ivana

Eller så är de här männen, tyvärr bara pojkar. Pojkar som inte vill eller kan behandla medmänniskor med respekt. Jag tror att de helt enkelt är för lata för att ens försöka förklara varför de beter sig som de gör... För de vet att om de nu skulle försöka sig på en förklaring blir det "ett jävla helvete", vilket dem defenetivt inte orkar med! Om jag får säga vad jag tror så växer aldrig dessa pojkar upp. Många 30-åriga "män" vet fortfarande inte hur man beter sig i en relation. Boys will be boys.

2007-06-21 @ 11:04:00
URL: http://ivanas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0