Just nu

- Mamma & pappa åker till Turkiet imorgon, de springer omkring och packar hysteriskt, jag får nervsammanbrott bara av att vara åskådare. Jag längtar faktiskt bara efter att de ska komma iväg. Vi behöver en liten paus från varandra. Det kommer att göra oss gott.

- Jag och Mr.A sov (m.m.) med varandra inatt. Det var jättefint men lämnade mig med ett hål i huvudet så att säga. Vet inte vad som pågår i min hjärna. Det är som att den genomgår en massa processer men att jag liksom inte har någon överblick över dem. Om någon frågade mig nu vad jag faktiskt känner skulle jag inte kunna svara. Jag vet helt enkelt inte.

- Jag och Malin har bråkat. Hon är arg på mig för något som egentligen inte är mitt fel vilket gör mig ledsen men ändå får mig att känna mig väldigt dum. Förlåt söt, du vet att jag inte vill att det ska bli såhär....♥

- Jag saknar Magda, har inte träffat min lilla rosa på alldeles för länge. Vill veta hur det är med henne.

-Jag ska jobba imorgon det suger eftersom jag börjar halv nio, vilket ju känns lagom kul på en Lördagsmorgon. 



Med andra ord: Nu är allt kaos och jag har inte koll på något alls.
   Skulle vara skönt att återfå kontrollen

// Helen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0