Mottagning & vinpussar

Igår var en såndär bra dag ni vet, det var helt klart riktig sommar(kanske lite påfrestande värme...) och jag spenderande den helt klart riktiga sommardagen med människor jag tycker om. Perfekt.

 Dagen började riktigt slappt. Jag tror inte jag rörde på mig överhuvudtaget innan det var dags att åka till Jennis mottagning som började klockan två. Jag var självklart inte där när den började, det skulle inte varit likt mig om jag faktiskt kommit i tid. Istället dök jag, Maria och Mr. Parker upp först klockan fyra men vi hade med oss ett citrusträd till Jenni, så det gjorde nog inget....(?)
 Riktigt trevlig mottagning, trevligt folk(speciellt hennes föräldrar) och trevlig mat=) Vad som också var riktigt trevligt var att träffa Mr. Parker igen, det var längesen, har kanske saknat honom...
 Efter den riktigt trevliga mottagningen åkte jag, Mr. Parker, Jenni och hennes pojke(Mr. Parkers vän) till djurgården. (Jag ♥ färjan) Planen var att vi skulle sitta på en gräsmatta och dricka vin jag hade med mig. Vi hamnade dock på en krog mittemot grönan, det funkade också, särskilt när jag blev bjuden på min cider.....Glömde tacka! sorry Mr.Parker.
 Efter en hyfsat långvarig diskussion om var vi skulle sova åkte jag och Parker hem till mig. Först gjorde vi dock ett stopp på några timmar på min gamla skolgård och delade på vinflaskan och pussades vinpussar...Tror att det kan ha varit det som gjorde gårdagen till en såndär riktigt bra dag...Även om det kändes lite fjortis....men det var trevligt, det bor en liten fjortis inom oss alla=)



Blir man inte lite dum av att inte plugga? Jag tror att hjärnan blir förslappad, den är liksom konstant inställd på viloläge....

puss// Helen

Kommentarer
Postat av: Alexanderalma

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2009-01-05 @ 07:49:47
URL: http://alexanderalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0