Och så var det tomt

Nu har jag vinkat av mina små päron.
    Huset känns ytterst tyst och tomt. Det är inte bara det att de har åkt iväg. Eftersom de tog bilen iår kunde de ta med sig allt till lägenheten i Gerze som vi någonsin pratat om att ta med oss. Huset är alltså inte bara tömt på föräldrarna utan också en massa saker...
  Det ska bli väldigt skönt att vara ensam hemma i två hela veckor. Eller ensam och ensam...Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte spendera särskilt mycket tid ensam. Förhoppningsvis kommer jag att ha en jämn ström av vänner som dinerar med mig och kanske sover här. Till att börja med kommer Jenni, Olivia, Maria och Ivana hit ikväll på middag och imorgon kommer Mr. A. Trevligt, trevligt, trevligt.

Ska jag försöka hinna träna en stund innan jobbet?....Ja!

Puss // Helen


Kommentarer
Postat av: Adash

Du...
jag förstår om du vill ha full kontroll över ditt liv, men...oroa dig inte, dvs, tänk inte så mkt över framtiden...låt allt ske bara...
JAg tror saker blir bra då..på ett eller annat sätt...
Du e en fin och underbar person...fokusera på det istället, att du har folk omkring dig som bryr sig och älskar dig...
kram

2007-06-30 @ 21:54:28
URL: http://adash.blogg.se
Postat av: Amanda

boktips! (så slipper du fundera!)
http://www.bokus.com/b/9171300848.html

2007-07-02 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0