Att komma hem

Mr.A

Vad ska jag säga?... än en gång föll jag. Men jag måste medge att han är en av de vackraste människorna jag känner och vem skulle kunna känna mig bättre än vad han gör? Det finns ingen som gör det kan jag bara be att få tala om, inte ens mina närmsta vänner kommer i närheten.
    Han kanske är mitt öde i allafall? Vilket ju känns lite snopet för när jag var liten drömde jag om en man som jag var tvungen att stå på tå för att kyssa och han skulle vara jättestor och manlig. Mr.A följer inte riktigt de kriterierna. Men är det inte bättre att med lätthet kunna få sig en kyss när man vill? Och känns det inte bättre att han är på min nivå och inte uppfattar världen helt annorlunda än vad jag gör för att vi ser den från olika perspektiv?

Vad ska man säga liksom?

Jag har kommit hem

//Helen

Kommentarer
Postat av: Adash

Men älsklingen då...

Ja, jag vet att jag är liten...men jag hoppas ändå att jag trots det är naggande god??

Du är min prinsessa...det vet du...

puss

älskar dig...

idag, imorgon, och för alltid...

(oavsett om vi kommer vara tillsammans för alltid eller inte...)

2007-10-24 @ 19:22:17
URL: http://adash.blogg.se
Postat av: Helen

Haha..liten vet jag väl inte bubben..alldeles lagom för mig iaf, jag är inte heller så stor av mig du vet. Älskar dig också!

2007-10-24 @ 19:25:42
Postat av: Children Games

Excellent site.

2010-01-13 @ 11:03:52
URL: http://children-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0