...

Det var så längesedan jag skrev att det känns helt ovant. Jag känner mig lite blyg till och med och vet inte alls var jag ska börja.
   Sista veckan har varit konstig, jobbig och omvälvande. Jag träffade en pojke som fick mig att tro/inse att Mr.A borde vara ett avslutat kapitel. Nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om det längre. Nu är i allfall inkräktaren ett avslutat kapitel. Vi får se hur det blir med Mr.A. Jag tänker vara för mig själv ett tag. Jag måste vara säker på vad jag verkligen vill innan jag kommer hem igen så att jag inte lyckas såra honom igen. 
  

Polis-polis-potatisgris fuck of and eat shit, bitch, tack så jävla mycket för stödet

//Helen

Kommentarer
Postat av: Alanelizabeth

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-02-19 @ 14:32:13
URL: http://alanelizabeth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0