Det borde ju ligga i generna!

Ikväll har jag dansat libanesisk magdans. Det var fantastiskt roligt.
   Jag, Maria och hennes söta vän Pau var på en prova-på-omgång tidigare ikväll. Jag måste tyvärr säga att jag inte var särskilt sensuell över huvudtaget, utan mest påminde om en heffaklump av något slag, men det graciösa och sensuella kanske kommer med tiden även om varken det ena eller andra är någon av mina starkare sidor =).

Visste ni förresten att magdansen från början utövades av män? 
  
//Helen

P.s
Jag har till och med köpt en skrammel-sjal att ha runt höfterna=)
D.s


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken färg valde du? :) Syrran fick ju en lila.

2007-09-05 @ 10:18:39
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se
Postat av: Helen

Min är blå och fin=) Var hon nöjd med den? hon såg inte överlycklig ut...

2007-09-05 @ 20:32:20
Postat av: Johanna

Jaha! Hon har inte ens provat sin, haha.

2007-09-06 @ 11:47:52
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0