En snabbis innan jobbet

Är det verkligen en bra start på dagen? Vet inte. Vad tycker du Mr.A?

Iaf. Detta är en snabbis innan jobbet. 
   Jag har ca fem minuter innan jag måste sticka iväg, det kommer dock att räcka mer än väl för det enda jag tänkte skriva om nu är:
1. Hur bra det är att Magda bor rätt över gatan och passar mina grannars katt för tillfället,  jag var över och lunchade hos henne idag=)
2. Att jag såg en galen man idag. Han skällde ut ett gäng duvor för att han tyckte att det var girigt av dem att stå runt omkring honom medan han åt en varmkorv och hoppades på en munsbit. Var är världen påväg?

//Helen


Kommentarer
Postat av: Joachimsigrun

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-06-15 @ 13:52:11
URL: http://joachimsigrun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0