Förundrad, förstummad

Igår började Mr. Parker(om ni nu minns honom) prata med mig på msn. 
  Vad ville han då efter de tre månader som gått sedan han mystiskt slutade höra av sig? Säga förlåt för att han betedde sig så bitchigt? eller kanske förklara vad som egentligen hände? Nepp. Han ville småprata. Eller Kanske rättare sagt dösnacka.  Visst. Jag är inte sur på honom längre men artigheten krävde faktiskt en ursäkt eller förklaring av något slag. Under hela konversationen satt jag och väntade, men han bevisade än en gång att han inte är något under av artighet. Jag är förundrad och förstummad.

Ett litet tack till Mr. Parker för att han fick mig att återigen uppskatta Mr.A

//Helen


Kommentarer
Postat av: Amandusragne

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-07-23 @ 09:13:14
URL: http://amandusragne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0