Min mamma hänger med de coola grabbarna nu

När jag kom hem idag stod min mamma i trädgården omringad av ett gäng östberga-pojkar. Dessa hade alla coola pösiga, prassliga träningsbyxor, coola gympaskor som såg ut som rymdskepp, munkjacka och varsin skit-cool keps och alla var typ 13 coola år.
   Dessa stod alltså runt min kära mor som ser ut som en typisk bull-mormor. Det första jag kände var oro, "vad gör de där typerna med min mamma egentligen?" Men sen insåg jag att alla stod och knaprade på varsitt plommon från vårat stackars plommanträd och såg glada ut. De hade värsta coola plommonfesten med min mamma och de hade inte bjudit mig! Jag måste acceptera att mamsen har dumpat mig för de coola grabbarna nu.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0