Skor

Enligt en undersökning i aftonbladet har varje kvinna 19 par skor.
19 Par!
Jag blev extremt chockad när jag läste detta och trodde att jag låg efter med minst hälften.
Min kvinnlighet var hotad!
  I nästan fullt utvecklad panik sprang jag till mitt rum och räknade frenitiskt igenom alla skokartonger som står staplade på varandra och i dessa fann jag 13 par skor. Det kändes ändå helt okej, nu när jag tänker på det är 19 par skor faktiskt ganska överdrivet. Däremot är 13 par skor det exakta antalet varje kvinna bör ha!

// Helen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alas, the day will come when a womans femininity shall be defined by her number of shoes.

2007-09-23 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0