90's, landet och ångest

Egentligen borde jag sova nu då jag ska upp klockan halv åtta för inventering på jobbet imorgon men här kommer iaf en snabbsummering av helgen!

Igår var jag på 90's. Vi började ett ganska stort gäng(bl.a. J och tre flickor från förra klassen) hemma hos I och förade. Det var riktigt trevligt. Sedan tog vi oss in till gamla stan och förlorade en del av gänget och mötte upp ett nytt.
  90's var jätteroligt och det var nostalgi på hög nivå i form av spice girls och dylikt. Kvällen slutade dock abrupt och sorgligt då det tog slut mellan två numera f.d. älskare.

Idag åkte jag ut till Bålsta tillsammans med Cribba och Adde för att gå på partaj på Arvids landställe. Riktigt roligt och riktigt mysigt. Har inte träffat Adde sedan jag och A gjorde slut och det måste erkännas att jag saknat honom.
  Till en början kände jag mig lite obekväm med Arvids släkt men jag hade ju Malin och grabbarna och allt eftersom vinet flödade släppte spänningarna och det blev riktigt, riktigt trelvigt.
 
Efter att ha spenderat vad som kändes som flera timmar på buss, pendeltåg och buss igen kom jag till slut hm till mig. När jag öppnade dörren möttes jag av ett par förebrående kattögon. Jag kände mig som den uslaste av usla. Paste fick mat och jag städade upp efter hennes vattenlek (som inte helt omöjligt kan leda till bestående fuktskada i parketten), städade hennes toalett grundligt samt gav henne en räka att smaska på.
  Hon verkar dock inte ha förlåtit mig ännu och det känns förfärligt.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Mari

Asch da! hon spelar bara svarflortad!

2008-09-03 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0