Au revoir!

Idag åkte min syster till Paris och hon kommer inte tillbaka på tre hela långa månader. Iof ska jag försöka ta mig dit i November men det känns ändå som en väldigt oöverkommlig tidsrymd.

  Som tröstpris för att familjen inte kan umgås med henne får vi passa katt'n Paste. Henne tycker vi alla väldigt mycket om men det är ju ändå inte riktigt systeryster...

I måndags gick det iaf ganska bra. Trots min enroma skräck för att gå dit. Jag var där alldeles för tidigt. Således stapplade jag inte in svettig osv. Mina kurskamrater var inte bara skinny fashionistas utan ganska normala människor...ganska. Jag vågade dock inte prata med någon. Jag var alldeles för koncentrerad. Min kurs verkar vara typ det roligaste en liten Helen kan pyssla med.

Det som inte är lika roligt är min ekonomiska situation just nu.
  Som vi alla vet är jag något av en shopoholic och efter månadens klädesinköp känns det svårt men väldigt nödvändigt att betala turkisk-kursen, magdans-kursen, studentkårsavgiften och kurslitteraturen.

Au revoir! till systern, skolångest och mina pengar!

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0