And then he kissed me

Den första personen som kysste mig...
Rättelse: Den första personen som försökte kyssa mig traskade idag in på jobbet. 
  Det var i början av sjuan. Jag var lite kär i honom och han tittade på mig...på det där sättet ni vet. Man visste inte om det betydde något men man hoppades.

  Hela klassen skulle åka bort på en "lära-känna-varandra-weekend" och vi bara råkade placera våra sovsäckar på samma ställe.

  Och det råkade bara bli så att vi låg och kramades. Han sjöng Nirvana(Antagligen vår enda gemensamma nämnare)-låtar i mitt öra.
  Helt plötsligt låg vi ansikte mot ansikte och han började närma sig. Försent insåg jag vad som höll på att hända. Helt plötsligt fanns hans tunga i min mun. Jag fick panik och vände bort huvudet. Han frågade om jag var blyg och jag svarade ja. Där slutade vår fina och opåbörjade romans.
  Dagen efter åkte jag hem och slog på TV:n. Det andra planet hade just flugit in i WTC men det verkade inte direkt vara någon stor grej, särskillt inte om man tänkte på vad jag genomled! (Den förlorade kärlekens tusen kval+13år). Ni kanske förstår
 Där stod han iaf idag och det kändes väldigt konstigt att se honom och prata med honom utan att känna någonting. Han som fick elfte spetember att te sig som en petitess.
 
//Helen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0