Ghosts from past relationships

Igår tittade jag på sex and the city. 
    Det handlade i stort sett om spöken från ens tidigare förhållande som man liksom alltid bär med sig och hur det kan arta sig på olika vis.
 
Detta kom jag att tänka på så fort jag vaknade.
  Jag har ju mitt gamla relationsspöke som alltid kommer till mig så fort jag känner mig lite blå, ledsen eller förvirrad. När jag vaknade var jag iaf fast besluten om att ta reda på vilket helgon mitt spöke egentligen var. Så jag tog fram mina gamla dagböcker. 
  Det var inte honom det var fel på. Inte så mycket som jag hoppats iaf. Det var vårat förhållande. Jag var inte alls översvallande lycklig hela tiden som jag har tänkt tillbaka på det. Och han var inte perfekt på alla sätt. Skönt att ha det svart på vitt ifall han skulle återkomma i spökformat.



Den här månaden ska jag inhandla en laptop(finally) och en kombinerad Lp-och cdspelare.

Nu blir det second hand-shopping med Malin innan jobbet!
//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0