Here I go again

Nu ska jag skriva ett ärligt sms och säga vadå? 
 
"Hej jag ljög bara när jag sa att jag vill träffa dig igen. Det var mycket lättare så. Hade jag redan då sagt att jag inte var intresserad av dig på något sätt hade jag varit tvungen att ta din reaktion. Tvingats se dig i ögonen när jag skulle sagt att jag inte tycker du är tillräckligt bra för mig. Sorry. Men jag ville gärna undvika det.
 Kram Helen"

Han ifrån i helgen(Velour-mannen) har hört av sig. Han säger att han vill träffa mig och att han saknar mig. Suck. Vill inte alls på den karusellen och särskillt inte med honom. Kanske inte ska skriva riktigt sådär som jag skrev här ovan men det är kommer ju ändå vara innebörden. Måste sluta lämna ut mitt nummer till folk.

//Helen


Kommentarer
Postat av: Tiniusnathalie

Great .Now i can say thank you!

2010-04-12 @ 15:04:01
URL: http://tiniusnathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0