"I'm so bored I could die" sa hon och trillade ut genom ett fönster

Vissel,gnissel.

Jag har massa saker jag skulle kunna göra. Läsa en text inför föreläsningen på måndag. (Den hadlar om muslismkt mode) eller så kan jag åka och shoppa mina två kvarvarande böcker från litteraturlistan. Jag kan också åka in till stan och köpa en lampa. Eller så kan jag ta en promenad eller städa mitt rum eller vad som helst för just nu är jag redo att krypa ur skinnet.
   Så...varför gör jag inget av allt det där? Därför att det bara är tråkiga saker. Jag minns inte sist jag hade roligt. Den senaste tiden har jag haft det bra, trivsamt, lugnt och skönt osv. men jag minns faktiskt inte sist jag skrattade...det är upprörande och sjukligt!

//Helen

Kommentarer
Postat av: I

I helgen tycker jag väl ändå att vi skrattade rätt mycket? :O

2008-08-29 @ 06:55:30
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: H

Jo. Det stämmer ju fktiskt:)

2008-08-29 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0