Jobbzombie

Nu är jag på väg dit igen. Till jobbet. Sist jag var där var igår och gången innan dess var i förrgår. Jag har varit där sen i onsdags(Hade faktiskt en ledig dag i tisdags) och ska vara där till och med torsdag. Varefter jag på fredagen är ledig en hel dag. 
   Mamma och pappa har kommit hem. Det är mysigt men på ett sätt känns det också lite handikappande. Det känns som om jag är mycket mer bunden till hemmet nu. När de var borta kunde jag stryka runt hur jag ville. Nu känns det som att jag har förplikterser att vara hemma när de är det. 
   
'Gå upp gå till jobbet jobba,jobba,jobba,jobba äta lunch samma sak händer imorgon' 
Ebba Grön

//Helen

Kommentarer
Postat av: Emrenatalia

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2008-09-19 @ 08:11:13
URL: http://emrenatalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0