Kräftskiva

Senaste dygnet har spenderats på Jennis landställe.
  Det var kräftskiva. Och som ni kanske minns hände både det ena och det andra under förra årets dito. Det var faktiskt lite "hot action" i år också men inget som jag var inblandad i. (Lite besviken på en viss man med underbar parfym som till en början hade potential men stangerade under kvällen.)
  För Jennis skull hoppas jag att det är sant som man säger att gammal kärlek aldrig rostar. Ivana gjorde en avstickare på några timmar. Hon somnade tydligen hos nån...det enda de gjorde var att sova säger hon och jag tror henne.
  Personligen hade jag desto större svårigheter på det området så jag lämnade sängens värme och de två sleeping beuties (Olivia och Maria) för att se vad som hände.
  Där ute hade tre uthålliga själar en egen liten fest och dansade Hootchie-danser. Jag joinade och det var minst sagt... intressant. En flicka. Låt oss kalla henne milk bar var nämligen i sitt absoluta esse och det var svårt att slita sig men till slut lyckades jag ta mig förbi BRÖSTEN och kunde gå och lägga mig. 
 
Så. Vad har jag lärt mig?
1: Män som luktar gott behöver inte vara goda. (What you smell isn't always what you get)
2: De bästa stunderna har man med människor som verkligenverkligen betyder något
3: Att jag är fobiskt rädd för storbystade kvinnor.

//Helen


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahahaha, JUVER!

2008-08-25 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0