När stämmningen inte är på topp

Igår skulle allt vara perfekt. Jag skulle ut med Jossan, som är väldigt rolig att gå ut med, vi skulle gå till harrys där de spelar perfekt musik. Inget kunde gå fel.
  Det var inte riktigt heller något som gick direkt fel. Det bara var fel, något som saknades, en gnista. Alla verkade vara uttråkade innan vi ens kommit in. 
  Jag tror att vårat tillstånd förvärrades något av en dålig dj som bara spelade skitrock, för det finns ju bra och dålig och han hade uppenbarligen sålt sin själ till den dåliga musikens djävul. Eller om det kanske berodde på alla jerks på dansgolvet. Det var mer som en orgie i slagsmål, öl/cider hällande och torrjuckande. Pust.  
  


Hoppas att stämmningen är bättre ikväll. Då jag ska gå ut.....igen. Denna gång gör jag det enbart för att träffa Ivana och Maria(och självklart de andra) men speciellt de eftersom de varit bortresta. 
   På något sätt låter det som att det inte kommer vara så bra stämmning och att det kommer vara mitt fel tack vare min inställning....
   Kanske ska åka hem efter jobbet istället.....borde få lite sömn.....Eller kanske kan umgås lite lugnt och sansat med Malin...Vi har ju faktiskt pratat om att vi skulle göra det ikväll....Så får det bli.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0