Ohjälpligt otrevlig

Kan inte hjälpa det. Vet inte vad det handlar om. Är det så att jag bara har något allvarligt fall av PMS eller har jag förvandliats till något slags sociopat?
  Igår var jag skitotrevlig mot Adam och ganska otrevlig mot Dave. De förtjänade det inte. Idag har jag varit väldigt otrevlig mot min mor. Jag kan inte hjälpa det. Annars om nån går mig på nerverna kan jag liksom räkna långsamt till tio innan jag svarar och lyckas oftast med att inte vara elak. Nu går det inte alls. Jag blir hulken. Det är läskigt...
  Ska iaf inte träffa någon efter jobbet ikväll och så får jag helt enkelt hoppas att det gått över tills på imorogn. Då jag ska ut på Jennis landställe.

Vad ska man ha med sig ut på den öde ön den här gången? Shorts eller täckjacka?

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0