Registrering

Igår fick jag brev från "centre for fashion studies"  jag hade kommit in på modevetenskapen. Alltså mitt förstahandsval. Det skapade ett stort dilemma. Modevetenskap eller kläder, kropp och identitet? Jag bestämde mig för att gå på känslan. 
  Så idag ska jag alltså registrera mig för kursen "kläder, kropp och identitet"
Igår anmälde jag mig äntligen till en turkisk-kurs. Det känns väldigt skönt. Har ju tänkt göra det enda sedan i typ sjuan. Det känns som att detta kommer bli en lärorik och stimulerande höst. Till skillnad från förra...

//Helen

Kommentarer
Postat av: I

Själv beställde jag körkortsboken igår, kollade utbildningar och vilka kurser jag skulle behöva läsa för att gå olika program osv Man måste vidga sina vyer, vara öppen för annat än det man först tänkt sig (?).

2008-08-20 @ 07:15:32
URL: http://iaintfrontin.blogg.se/
Postat av: H

Duktig flicka:)

2008-08-20 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0