Den som väntar på något gott...

Att vänta.
Vissa tycker det är jättejobbigt och vissa har inget emot det. Personligen är det beroende på humör men framför allt vad jag väntar på. En skitsak har jag inte riktigt något tålamod att vänta på(men jag väntar likförbannat) men är det något bra har jag knappt något emot att det börjar växa mossa på mig.
   Däremot brukar jag inte avbryta mitt väntande innan den jag väntar på kommer, innan mordgåtan är besvarad, innan jag fått veta hur något går. Det känns bara som om man kastar bort en massa tid då. Jävligt otillfredsställande är det iaf. 
   Dessutom har jag aldrig slutat vänta bara däför att. Bara för att göra en markering. Det ligger inte i min natur att behandla just människor så. Jag trodde markeringar mer var något man gav hundar  när de betedde sig illa. 

//Helen

P.s
Skönt att jag kunde ändra tillbaka planerna för ikväll som jag ändrade på igår.
D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0