Röd jättekänguru

Har haft den mysigaste julen någonsin. 
  
Julafton:
Åkte till släkten i bålsta och fikade och tittade på Kalle. Tydligen är släktfejden nu ett minne blott.
  Efter det åkte jag, mamma, pappa och systeryster hem och åt julmiddag och öppnade paket. Efter det satt vi och pratade och tittade på en gammal film tillsammans. När mamma och pappa gick och la sig satt jag och systeryster kvar och tittade på ännu en film.

Juldagen:
Vaknade inte alltför tidigt, minns inte riktigt när. Jag, systeryster och pappa spelade ett spel han fått i julklapp. Sedan spelade jag och systeryster TP.
  När svågern kom hit var det dags för jullunch och sedan var det dags för TP igen, denna gången deltog hela familjen. Myspys. När resten av familjen åt middag gjorde jag mig redo att gå ut.
   Spenderade kvällen och natten på Fasching med Jenni, Ivana och Camilla. Det var roligt. Jennis två vänner kom också och tillslut var det bara jag, Jenni och dem kvar. Trevliga typer, inte direkt verbala, dock. 




Till Maria:
Homeopati- Lika botar lika. Grundidén för homeopatin är att ett ämne som kan skapa vissa symptom hos en frisk individ kan bota samma symptom hos en sjuk individ. 

//Helen

P.s
TP is the shit, visste ni tex att Jean-Paul Sartre blev tilldelad nobelpriset men inte tog emot det? Eller vad homeopati är ?eller kanske vilket som är det största pungdjuret?
D.s
  

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Helen! :) Mysigt att spela spel. Kan du kanske ta med dig TP till Olivia nästa gång vi ses?

2008-12-26 @ 10:53:34
Postat av: Helen

Det var så lite så:)

Det gör jag så gärna, det är typ min nya hobby!

2008-12-26 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0