Lugn hemmakväll med pluggböckerna

Gud så tråkigt. Kvällen ska jag spendera ensam hemma med mina pluggböcker. Egentligen har jag lust att ge mig ut på äventyr men av tidigare erfarenheter har jag lärt mig att det inte är det smartaste när jag jobbar tidigt dagen efter, icke att förglömma är ju också penningbristen...

Igår hade jag iaf en trevlig dag. Jag var ledig och gjorde allt för att slippa gå och lämna blod...
    Först var jag hemma hos mig och läste, pluggade, tog en långpromaned osv. och sedan åkte jag hem till systern och hjälpte henne att städa och baka och sedan kom släkten på fika. När släkten skulle hem och sova åkte jag iväg och träffade Ö. 
   
Igår jobbade han hårt på att införliva de manliga klyschorna.
1. Ät fort
2. Ha cravings efter öl
3. Bli smått okoncentrerad så fort det finns en TV i rummet som visar sport.
    Det här tar jag alltså inte upp som något negativt... Tillsammans med 1-2 dagars skäggstubb och "Sovhår" som han kallade det så blev det riktigt, riktigt charmigt....Inte för att han inte är det annars men..jaja, ni kanske fattar?


//Helen

    
//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0