Ah!

Orka bry sig om att det är lågkonjunktur. Jag har en personlig finansiell kris!
    Igår när jag inte kunde betala för en latte på 7-eleven blev jag smått oroad. Nu när jag kollar mitt bankkonto ligger jag 650 jävla spänn back! Istället för att de(banken) låter mig övertrassera mitt konto kan de väl bara på ett vänligt men bestämt sätt neka mig att ta ut pengar? Vad är grejen egentligen? 
   Eh, okej. Bara fem dagar kvar till lön...Hm...Kan man vänta så länge med att "betala tillbaka" eller vad är det som gäller egentligen? Ska jag helt enkelt gå till min överdrivet givmilda mamms och be att få låna 650 kronor i fem dagar? Jag som trodde min ekonomi såg hyfsat bra ut för tillfället...Det var iofs innan SL-kortet. De är verkligen inte att leka med dessutom hade tydligen euron stigit medan jag var i Paris...Argh! 

//Helen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0