Ur funktion- för trött

Eh okej. Nu är det så länge sedan jag bloggade att jag nästan känner mig lite blyg.

Menmen. Here we go.
De senaste dagarna har varit långa och det har hunnit hända mycket och jag har haft mycket att göra. Till råga på allt har min hjärna bestämt sig för att lägga av totalt när det gäller plugg och har istället gått i gång på helfart med grubblerier.
   Hur är det egentligen med Ö nu? Mår han bra? och vad pysslar han med? Vad är det egentligen för en kufisk typ som, om man ska lita på vad Jenni säger, är intresserad av mig? Och om nu så är fallet- varför pratar han knappt med mig då? Hur kommer mamma och pappa ha det när jag flyttat? När ska jag sy in nyårsklänningen och köpa nyårsdrickan? Varför har jag inte pluggat något på tentan? och hur många gånger drack jag egentligen alkohol förra veckan?

Sånt tänker jag på. Inte något konstruktivt direkt.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0