Hey, were did everybody go?

Känns som att jag inte träffat merparten av mina vänner på länge,länge,länge. Läser vissas bloggar och undrar egentligen vad som händer och vad de pysslar med....
    Känns mycket skönt att få klarhet på onsdag då vi ska titta på Marias "kattbebbis". 

Personligen har jag inte pysslat med särskillt mycket  under helgen. Det mest spännande var att jag igår träffade Ö(det var iofs inte fy skam)...Har nu röda lite svullna läppar...men det var det värt, inte jättemycket promenerande under den promenaden...
   Känns roligt med en så... stor kille...kände mig som ett litet knott när jag satt i hans knä....

//Helen


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är ju vi som har missat något stort! Jag längtar tills jag får höra allt! :D

2008-12-16 @ 09:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0