Har ni tänkt på?

Hur snabbt allt går och hur obeskirvligt långsamt det kan gå också?
   Tittade just på en gammal bekants bilddagbok. Tydligen var det ett år sedan hon och hennes kille blev tillsammans. Kommer ihåg ders första, kanske andra dejt.
  Jag och A var och spelade biljard på biljardpalatset vid fridhemsplan, de två, Malin och Arvid hade varit på bio och kom förbi efter det. Det känns verkligen som att det var hundra år sen, ett helt annat liv och samtidigt kommer jag ihåg vad nästan hela sällskapet hade på sig, jag kommer ihåg att jag och Malin viskade om våra hemligheter och planerade att bli häftiga brudar som spelade biljard och var allmänt.....häftiga? I don't know.....
   Känns knäppt att tänka på att jag typ var en annan person då...för nästan exakt ett år sen...

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0