Gårdagen

Började med jobb. Kul...verkligen

På kvällen var jag ute med Olivia o Bettan... Vi var också ute med Bettans boyfriend o hans fotbollslag. De var så fotbollslagsaktiga, alla stereotyper fanns. 
  Jag uppskattade Olivia och Bettans sällskap men jag måste erkänna att jag nog kunde haft roligare...jag märkte iaf att jag lärt mig gå när jag har tråkigt.

På vägen hem fick jag äntligen träffa Olivias "Markus". Typiskt. Jag borde fattat på en gång att det var han, snubben har ju handlat av mig typ tusen gånger. När hon sa att han var kort och jätteblond tänkte jag inte att hon menade den allra kortaste och den allra blondaste. Men han är söt o verkar trevlig. =)

//Helen

Ps.
Jag har städat mitt rum idag, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist. Jag kan liksom på golvet!
Ds.

Kommentarer
Postat av: Olivia

"Den allra kortaste och den allra blondaste" haha... :)

2008-01-06 @ 22:18:06
URL: http://olivblomman.blogg.se
Postat av: Bettan

Orättvist att du fick se honom men inte jag :P

2008-01-07 @ 19:10:09
Postat av: Helen

Till Olivia: Men visst är det så? OKej att han e söt liksom men du måste erkänna att jag har rätt:)

Till Bettan: Hihi, som jag skrev i bloggen var han liten och blond. Du får nog se honom snart det var bara av en slump som jag blev först:)

2008-01-08 @ 15:50:27
Postat av: Olivia

Haha ja men det har jag ju försökt förklara hela tiden. Ni trodde ju till och med att han var albino där ett tag... :)

2008-01-08 @ 19:37:21
URL: http://olivblomman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0