Stackars er!

Måste vara ärlig mot dig nu, käre läsare. Jag förstår mig inte riktigt på dig....Sist jag kan erinra mig att jag skrev något som var det minsta läsvärt på den här bloggen var i juni-07 "En upptagen kvinna". Nu är jag en upptagen kvinna på riktigt och har varit så ett tag och på något sätt har jag lyckats undvika att inse hur sjukligt tråkig jag blivit av att vara o-singel.
    jag kanske borde börja skriva en fiktiv blogg istället? en som handlar om alla mina djupt rotade och väl dolda behov av spänning i dess renaste form: random flörtar/flyktiga romanser/sexuella kontakter m.m. Hihi jag skule bli en riktig snusktant efter ett tag, så det kanske är lika bra att hålla ig till det verkliga livet som ser ut på följande sätt: Jag lever lika promiskuöst som en sjögurka och älskar Mr.A ännu mer än igår och kommer antagligen fortsätta med det. Alltså är jag och förblir jag tråkmåns.

So long Sweeties
// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0