well,well,well what have we here?

Är det så dags nu?
Efter en julafton som lika gärna kunnat inträffa i mars och en nyårsafton med regn?
Nu kommer snön. Precis när man fått H&Ms vårkatalog och precis när alla julhelger liksom är avklarade och man bara väntar på att våren/sommaren ska börja.
Missförstå mig inte nu. Jag tycker verkligen om snö men jag tycker också att var sak har sin plats och tid.


På Tisadg börjar magdansen igen=)
Nu har jag och Maria avancerat till nybörjare2. Det är iof inte särskillt avancerat men det känns roligare än att vara en complete noob.


Mr.A har sagt att han behöver mitt fulla stöd, om jag bara visste vad allt gällde skulle det vara mycket lättare för mig att ge honom det.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Hannah

gott nytt år (: jag och min vän är också uppskriva för magdansen nu! fast för nybörjare, det ska bli kul.

2008-01-06 @ 02:31:46
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0