Aggressions vol.1

Fy fasiken!

Detta riktar sig mina aggressioner emot:

- Sovmasker.
  Förskräckligt! Jag sprang runt hela stan för att hitta en sovmask till min lille far som inte kan sova för att det är för ljust. Jag hittade ingen. Till slut köpte jag tyg, pysslade ihop mönster,  började sy och det ser rent utsagt förjävligt ut!
 I tisdags när jag var i stan, på Åhléns närmare bestämt och står och tittar på nagellack hittar jag sovmasker. Vid nagellackshyllan!? Jag är skeptisk till någons intelligens.

-Jobbet.
  Jag var ledig i Tisdags. Mina nästa ledig dag är nästa Fredag.  (onsdag1, torsdag2, fredag3, lördag4, söndag5, måndag6, tisdag7, onsdag8, torsdag9) Nio dagar! Jag kan verkligen inte komma på något bättre sätt att spendera min sommar än i en iskall butik med mina puckade chefer.

-Lars-Åke.
  Det är han som äger närbutiken där jag bor. Den är liten och skruttig och jag är förvånad över att den inte har slagit igen ännu. Dit trippade jag idag för att köpa mjölk, bananer, nektariner och prickig korv. När jag kom hem var sistnämnda möglig.  När jag gick dit för att lämna tillbaka skiten var det lunchstängt. Ugg.



Igår var jag hemma hos arvid och åt middag med honom och Malin. Sedan åkte vi till Långholmen och hängde med Arvids vänner. Det var trevligt.
 Ikväll ska jag träffa grabbarna. Grabbarna as in Cribba, Adde och kanske Niklas, grabbarna som jag inte träffat på snart en månad!

//Helen

Kommentarer
Postat av: Blogward

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-11-06 @ 10:21:10
URL: http://www.blogward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0